My Blog Story

Hai Si Peneropong Sekalian, Thanks kerana sudi meneropong blog Diedie Yana....

Tuesday, May 24, 2011

Jangan Menyerah

Malam ni aku nak share lagu ni kat korang semua.  Actually aku suka dengar lagu ni time aku down.... lagu ni wat kan aku kuat dan tabah untuk hadapi dugaan yang sedang menimpa diri ku ini.... Dugaan apa aku tak nak merungut di sini biar la ia mengajar aku erti kesabaran untuk teruskan kehidupan yang umpama roda yang berputar membuatkan kita sedar hidup ini tidak sentiasa di atas dan ada masanya kita di bawah.


Tak ada manusia
yang terlahir sempurna
jangan kau sesali
segala yang telah terjadi
 
Kita pasti pernah
dapatkan cobaan yang berat
seakan hidup ini
tak ada artinya lagi

Syukuri apa yang ada
hidup adalah anugerah
tetap jalani hidup ini
melakukan yang terbaik

Tak ada manusia
yang terlahir sempurna
jangan kau sesali
segala yang telah terjadi

Tuhan pasti kan menunjukkan
kebesaran dan kuasanya
bagi hambanya yang sabar
dan tak kenal putus asa

No comments:

Post a Comment

Mesti LurVe...Mesti Smile...Mesti Comment ^___^