My Blog Story

Hai Si Peneropong Sekalian, Thanks kerana sudi meneropong blog Diedie Yana....

Thursday, May 26, 2011

8tv Showdown 2011

Sapa tengok showdown semalam?  hehehe menterjah terus tanpa memberi salam.  Ha tengok tak? Aku setiap ari rabu je mesti pukul 9.30 malam tercongok depan 8tv nak tengok showdown 2011 nie, and kalu aku lupa mesti aku set reminder siap-siap dalam handphone takut missed.  Aku ni bukan ada degree dalam bidang dance nie pon jauh sekali tahu menari setakat lompat kiri kanan depan belakang tue aku tau la tapi aku minat tengok diaorang wat show.  Bila diorang dance rasa sangat bersemangat di samping pengacara hafiz yang sangat sesuai mengacarakan showdown tu.  Haiii rasa macam dah jatuh cinta ja kat pengacara tu. Hahahaha opssss off record.  Alahh kalu aku jatuh cinta kat dia pon mesti dia tak pandang pon kat aku so bek aku lupakan cinta aku yang tidak akan di pandang tue hahahahaha.  (Just Joke).

Banyak-banyak kumpulan yang aku suka mesti la aku support team girl....power girl iaitu kumpulan PANIC, selalu je aku ternanti-nantikan aksi mereka tue wahhh tip top sekali dengan lentok dance and dress diorang tue.  Kalu group laki aku suka Stepholic and HMC Phlow.  Waaa sapa dapat duit HMC Phlow tue? nak jugak huhuhu.......

Owhh tapi semalam berlaku pergaduhan semasa waktu nak di singkirkan, time battle antara.....group _ _ _ _ dan group _ _ _ _ (taknak sebut ar nama group diaorang) sapa tengok mesti tahu kan.  Asseyyy jangan la gaduh normal la adat bertanding masing-masing hebatkan and sepatutnya tak terjadi perkara macam tue.  Nasib baik abang Hafiz ada tolong leraikan hahahahahahaha.

Lagi aku nak citer pon aku tak tahu tapi memang aku enjoy dengan aksi diaorang kita semua group terbaek la.... tahniah ye top 8.....tunggu minggu depan top 7 plak.  Jumpa lagi minggu depan tak sabar nak tengok aksi PANIC weeeeee..... ;)

No comments:

Post a Comment

Mesti LurVe...Mesti Smile...Mesti Comment ^___^