My Blog Story

Hai Si Peneropong Sekalian, Thanks kerana sudi meneropong blog Diedie Yana....

Friday, May 27, 2011

Cup cake dan sepit rambut craft

Syukur dapat lagi aku tempahan hihihi.....(dah la time takde duit nie) Bebanyak terima kasih ye sebab mempercayai orang yang bernama Diedie Yana nie.  Bukan senang nak dapat kan kepercayaan.  Pesanan ni dari seseorang hamba yang aku tidak kenali, tapi kawan aku kenal dia, so thanks pada kawan aku Cik Bulan kerana mempromosi kan barang craft aku nie hihihi. Akceli aku memang suka buat benda-benda nie cuma yang malas nyer tue ha time nak bentuk kan huruf-huruf tue.... haiyooooo malasssss betul ma..... tapi takpe asal aku dapat siapkan udah ler... ok lah nak pegi mandi jap....sapa nak ikut mandi? lalalalalala 



 Suka dengan craft ini inbox me di facebook yeah and by da way don't forget like jejari halus ;)

No comments:

Post a Comment

Mesti LurVe...Mesti Smile...Mesti Comment ^___^