My Blog Story

Hai Si Peneropong Sekalian, Thanks kerana sudi meneropong blog Diedie Yana....

Sunday, March 27, 2011

Logo Jejari Halus

Ehem ehem....Menteri Dalam Blog nak mulakan upacara perasmian..... Dengan ini....Saya Diedie Yana owner blog nie mengistiharkan dengan secara rasmi nya..... Bahawa dengan ini merasmikan Logo JeJari HaluS adalah seperti di bawah (tengah-tengah malam aku wat perasmian).  hahahahaha ada bakat tak? Ok sekali lagi..... test lagi....  Saya berasa, begitu bangga kerana kehebatan seni my bestfriend bernama Kay sotong.  Logo ini adalah rekaan belian yang cun lagi cute macam sotong dan bijak macam sang kancil di rimba. huahauhaua kita kasi air cond kat dia bagi sejuk ckit hihihi..... Saya lagi bertambah bangga kerana logo ini sememang nya di bayang-bayangkan oleh bebola mata saya dan mengikut citarasa saya. (cewahhh piiiwiitttt).  Sekali lagi di ucapkan supa dupa "in" juta juta terima kasih kepada beliau yang sudi design my own logo Jejari Halus tak sia-sia mak pak dia hantar blajar tinggi gunung. (sapa2 nk suh dia design sila kan ye tertakluk kepada budi bicara). Thanks buddy! (ok speach dah hbs sila tepuk tangan semua)


Weh apa ni gambar peluk...hahahahaha (purak-purak tak suka pada hal suka kekekeke :p)

No comments:

Post a Comment

Mesti LurVe...Mesti Smile...Mesti Comment ^___^