My Blog Story

Hai Si Peneropong Sekalian, Thanks kerana sudi meneropong blog Diedie Yana....

Wednesday, February 22, 2012

Kami dah Kawin

Hai u olllsss lama tak hupdate kan kan.... soweeee saya bbbbzzzzzzyyyyyy kikikiki..... bbbzzzzz sbb layan suami.... Ar?? layan suami? dah kawin ke? hehehe.... weeee kami dah kawin so dah terselamat dari buat keje tak halal yang tidak di restui oleh Allah.... nauzubillah..... mungkin agak lambat nak cerita tp tak pe nak cerita jugak.  Dah sebulan dah jadi bini orang.... kejap je masa berlalu pejam celik pejam celik dah kawin and jadi bini orang.  Sebelum ni jadi tunangan orang sekarang minik orang.. Macam na kami tunang dan kenal??? klik sini..... Nak tengok gambar tak? ckit je eh boleh..... nie haaa kat bawah nie

V

V

V

Pada hari ni (21.1.12) aku sah menjadi isteri kepada seorang suami
Nampak tu ayat tu
"PASANGAN YANG SAH DIKASIHI ALLAH"
Aminn

V

V

V

Ni sebelah lelaki plak..... keesokan hari nye.... yang best nye pengantin bawak kete sendiri dari kulim ke kangar kekekeke sempoi dak pengantin?



Alhamdulillah semuanya telah selamat dan majlis kami berdua berjalan dengan lancar.  Syukur.  Semoga kehidupan selepas ni lebih bermakna dan kekal sehingga ke akhir hayat. Aminn.

**Sabda Nabi Muhammad S.A.W**
"Apabila berkahwin seseorang itu, maka sempurnalah separuh agamanya, maka hendaklah ia bertaqwa kepada Allah S.W.T untuk selebihnya."
 Tunggu generasi baby plak hahahahahahahahaha weeeeeeeeeeee :p

2 comments:

  1. salam kenal DD, tahniah ye..selamat menepuh alam perkahwinan ye..

    ReplyDelete

Mesti LurVe...Mesti Smile...Mesti Comment ^___^