My Blog Story

Hai Si Peneropong Sekalian, Thanks kerana sudi meneropong blog Diedie Yana....

Friday, October 29, 2010

MeKcuk BloGGeR: BirtHdaY gIrL

HAPPY BIRTHDAY

DIEDIE YANA



Today is my birthday….sweet 8-teen besday girl…. Hehehe…. Ok la saya tipu… 20 empat tahun dah huhuhu… owh I hate to admit but ohh nooo im old hukhukhuk L  actually I like but unlike for da wishes… shame shame J ^_______________^


supper duper thanks to all my friend for da wishes... acceyy  tulisan kecik plak hehehehe awat kecik lak tulisan nie.... haaa besaq plak asey tak faham tul.... hehehehe :p

Special Thanks to: My Kakak Syalina Talib

and my best friend Munirah Musa



tQ sebab belanja saya makan my favorite hamburger mcD i'm lovin it para pa pa..... J

Mesti lurVe !!




No comments:

Post a Comment

Mesti LurVe...Mesti Smile...Mesti Comment ^___^